Kevätkokouksessa käytiin vilkasta keskustelua allasharjoitusten järjestämisestä ja monilla jäsenillä oli vahvoja näkemyksiä siitä, miten toimintaa tulisi kehittää tulevina vuosina. Tähän mennessä vain yksi jäsen on ilmoittautunut mukaan valmistelutyöhön.
Nyt on aika osallistua myös käytännössä.
Perustettava toimikunta tulee suunnittelemaan ensi talven allasharjoitusten käytännöt sekä osallistumaan harjoitusten järjestämiseen ja vetämiseen kauden aikana. Toimikunta tarvitsee 4–6 aktiivista jäsentä, jotta voimme jatkaa ja kehittää hallivuoroja hyvissä ajoin ennen syksyä.
Jos haluat vaikuttaa siihen:
- miten vuorot järjestetään
- miten turvallisuus huomioidaan
- miten kalustoa käytetään
- millaista harjoittelua altaalla tarjotaan
…nyt on oikea hetki ilmoittautua mukaan.
Ilmoittaudu viimeistään 11.5.: puheenjohtaja(at)espooneskimot.fi
Tavoitteena on pitää kiinnostuneiden yhteinen Microsoft Teams -palaveri ennen seuraavaa johtokunnan kokousta 25.5.
Terveisin, Henric